Najciekawsze artykuły
   W Naszym serwisie

Redakcja

Siła-wiedzy

ul. Bursztynowa 31
20-576 Lublin

tel: 606 281 023
tel: 81 473 2011

email: kontakt@sitte.pl

Partnerzy:

banner cpi

Aktualności

Wyścig systemów mobilnych

Przypuszczalnie nie każdy posiada, lecz jednak każdy wie czym jest laptop bądź komputer. Rynek tych sprzętów ciągle się rozwija. Więcej…

Jak zrobić aparaturę do bimbru?

Bardzo wiele osób zainteresowanych jest wyrobem alkoholu w domowych warunkach – nie tylko ze względu na to, że można go uzyskać mniejszym nakładem środków finansowych, ale dlatego, że „to, co swojskie i domowe, jest lepsze niż to, co ze sklepu”. Być może coś w tym jest, jednak aby wyrabiać bimber „profesjonalnie” w domu i nie narazić przy okazji swojego zdrowia, trzeba nieco znać się na tym, wiedzieć jak stworzyć specjalną aparaturę. Warto też mieć świadomość pewnych kwestii prawnych dot. wyrobu bimbru. Więcej…

Najsłynniejszy deptak w Polsce - Monciak

Wczasy nad morzem to wspaniała przygoda, którą ma szansę przeżyć każdy z nas. Co warto zwiedzić podczas relaksu na obszarze tak wspaniałego miasta jakim jest Sopot? Więcej…

Lek na długie życie?

Sirolimus to lek stosowany przy przeszczepach, zapobiega odrzutom przeszczepów. Testuje się go obecnie jako farmaceutyk wydłużający życie. Póki co testy odbywają się na psach. Więcej…

Ogrzewanie domu gazem płynnym – jak zadbać o bezpieczeństwo?

Ogrzewanie domu powinno być bezpieczne i ekonomiczne. Dobrym rozwiązaniem jest użycie gazu płynnego LPG, otrzymywanego w procesie rafinacji z ropy naftowej. Jeśli zlecimy montaż instalacji firmie o dużym doświadczeniu, możemy być pewni zarówno zysków finansowych, jak i bezpieczeństwa w trakcie całego okresu eksploatacji. Więcej…
Jak zaprojektować stand reklamowy, by stał się najlepszą wizytówką firmy?

Standy stanowią podstawę strategii marketingowej każdej firmy, która stara się pozyskać klientów w sposób bezpośredni – poprzez reklamę indoor lub outdoor. Podczas projektowania takiej konstrukcji nie można zapomnieć o nowoczesnym designie, lecz równie ważne jest zadbanie o czytelność przekazu i jego wartość merytoryczną. Podpowiadamy, jak powinien wyglądać stand reklamowy, by sprawdził się w roli profesjonalnej wizytówki firmy.

Stand reklamowy – definicja i zastosowanie

Definicja standów jest szeroka i niejednorodna. Standami nazywane są wszelkie stojaki reklamowe, których przykładem mogą być zarówno klasyczne pylony, jak i wielozadaniowe, pionowe ekspozytory do prezentowania produktów. Wspólny mianownik wszystkich standów reklamowych to ich potencjał marketingowy – tego typu produkty są świetnym nośnikiem treści i grafik promocyjnych oraz informacyjnych. Stojaki oferują sporą powierzchnię do zadrukowania, również wtedy, gdy cała konstrukcja nie zajmuje wiele miejsca. Nawet na niewielkim pylonie można bez trudu zmieścić logo i najważniejsze informacje dotyczące firmy, np. na temat godzin otwarcia czy aktualnych promocji. W związku z tym standy reklamowe stanowią częste wyposażenie nie tylko stoisk ekspozycyjnych, ale też sprzedażowych. Ponadto – ze względu na swoją niewysoką cenę, łatwy montaż i wygodne przechowywanie – są popularnym elementem stoisk na cykliczne lub jednorazowe eventy, w tym zwłaszcza targi branżowe albo konferencje.

Projektowanie standu reklamowego krok po kroku

Dobry stand reklamowy powinien być zaprojektowany według następujących priorytetów:

  • postaw na wysokiej jakości materiały – jeśli stand ma być wizytówką firmy, jego wykonanie musi być niezwykle staranne. Na rynku są dostępne stojaki tekturowe, z tworzyw sztucznych oraz z metalu bądź drewna. Nie trzeba od razu decydować się na najdroższe rozwiązanie, by zyskać pewność, że stojak będzie trwały i stabilny. W pomieszczeniach wystarczy umieścić stand papierowy, jednak na zewnątrz lepiej spiszą się np. stojaki z dibondu;
  • nie przesadź z ilością informacji i grafik – co prawda stand jest idealnym nośnikiem treści, lecz nie można zapominać, że w przypadku stojaków reklamowych czytelność jest ważniejsza niż wyczerpanie tematu. Trzeba więc zastanowić się, które informacje są najważniejsze i zrezygnować z treści mogących zaciemnić przekaz;
  • zadbaj o modny design – wszystkie elementy umieszczone na standzie muszą ze sobą korespondować. Podczas projektowania stojaka należy zwrócić uwagę na to, czy niektóre kolory nie są zbyt jaskrawe lub za ciemne, warto też odpowiednio wyeksponować logo i wybrać prosty, ale elegancki font.

Pracownik firmy Clever Frame specjalizującej się w systemach wystawienniczych doradza: "Osoby, które nie czują się na siłach, żeby samodzielnie zaprojektować stand reklamowy, mogą poprosić o pomoc specjalistów. Doświadczenie bardzo się przydaje w dobieraniu materiałów, kolorów i fontów, przy czym trzeba podkreślić, że to wytyczne i sugestie klienta mają decydujący wpływ na kształt stojaka".

Standy reklamowe są cennym narzędziem marketingowym, jednak tylko pod warunkiem, że zostaną zaprojektowane w sposób profesjonalny. Niewłaściwe dobranie barw, zadrukowanie całej powierzchni czy postawienie na kiepskiej jakości materiały może wywołać skutek odwrotny do oczekiwanego. Staranny projekt jest więc kluczowy, by móc traktować stand jak wizytówkę firmy.

Polecamy także:

AI - Artificial Intelligence

Ten rok to następny ogromny krok naprzód dla Artificial Intelligence, innymi słowy sztucznej inteligencji, dlatego że przynależna do Google firma Deep Mind opracowała maszynę, której pierwszy raz w historii udało się pokonać człowieka w bardzo skomplikowaną, starożytną grę planszową Go. Jak się okazuje to nie wszystko, gdyż IBM opracowało całkowicie nową technologię, dzięki której komputery mogą poczynić jeszcze większy postęp i pracować jeszcze szybciej niż do tej pory. Więcej…

Energooszczędna kuchnia

Producenci sprzętu kuchennego oferują urządzenia, które pozwalają zaoszczędzić na energii. Wybierając AGD warto pamiętać o tym, aby sprawdzać klasę energetyczną i myśleć o oszczędzaniu w perspektywie długofalowej: warto wydać jednorazowo więcej na sprzęt, który będzie tani w eksploatacji. Więcej…

Czy pęknietą szybę samochodową trzeba od razu wymienić?

Małe pęknięcie na szybie samochodowej może wyglądać nieszkodliwie, jednak to tylko pozory. Niestety kierowcy mają często tendencję do bagatelizowania takich sytuacji. Tłumaczą sami przed sobą: „To tylko mała rysa i nie warto nic z tym zrobić” albo „To tylko zbędny koszt i fatyga”. Więcej…

Nawożenie pszenicy jarej – najważniejsze informacje

Pszenica jara jest zbożem wymagającym i stosunkowo wrażliwym. Owszem, niestraszne jej przymrozki, tym niemniej słabo rozwinięty system korzeniowy oraz krótki okres akumulacji składników odżywczych z gleby sprawiają, że pszenica jara niezbyt dobrze znosi suszę lub niską dostępność składników odżywczych w glebie. Więcej…

Jak właściwie analizować sprzedaż?

Sprzedaż to podstawa działalności każdego przedsiębiorstwa, dlatego powinna podlegać szczegółowej analizie. Dzięki temu można otrzymać szereg istotnych danych, które pomagają w stworzeniu najefektywniejszego planu biznesowego. Więcej…