Najciekawsze artykuły
   W Naszym serwisie

Redakcja

Siła-wiedzy

ul. Bursztynowa 31
20-576 Lublin

tel: 606 281 023
tel: 81 473 2011

email: kontakt@sitte.pl

Partnerzy:

banner cpi

Aktualności

Produkty CBD – jak przyjmować i jak dawkować?

Kannabidiol wykazuje bardzo wiele właściwości wspomagających leczenie różnych chorób, a także poprawiających ogólny stan zdrowia oraz samopoczucie. Dowiedz się, w jakiej formie możesz przyjmować olejek CBD oraz jak dawkować, by nie odczuwać żadnych skutków ubocznych. Więcej…

Dobre samopoczucie zaczyna się na twoim talerzu!

By czuć się dobrze we własnym ciele, trzeba czuć się dobrze w swoim umyśle. Ale to, o czym na ogół nie pamętamy, to fakt, że to co jemy wpływa na nasz nastrój. Tak! Dobre pożywienie spowoduje, że będziesz czuć się lepiej w swojej głowie! Testy ujawniają, że niektóre pokarmy bądź kombinacje żywności powinno się wystrzegać się dla naszego zdrowia umysłowego i innych, jakie mają być preferowane, żeby zapobiec lękom na przykładowo. Więcej…

Wyścig systemów mobilnych

Przypuszczalnie nie każdy posiada, lecz jednak każdy wie czym jest laptop bądź komputer. Rynek tych sprzętów ciągle się rozwija. Więcej…

Dlaczego warto zdawać maturę z chemii?

Zdanie egzaminu dojrzałości jest przepustką do dalszej edukacji. Jak wiadomo matura jest stresująca, ale równie dużo stresu wywołuje myśl, jakie przedmioty zdawać? Wszak tu o przyszłość chodzi. Choć często chemia nie należy do ulubionych przedmiotów, to warto ją zdawać na maturze. Tym bardziej, że podręcznik "To jest chemia" kształci umiejętności wykonywania doświadczeń chemicznych, począwszy od ich projektowania, aż do ich opisania. Warto też zwrócić uwagę, że pozwala utrwalić umiejętności obliczeń, dzięki temu stanowi doskonałe przygotowanie do matury w zakresie rozszerzonym. A ona daje sporo możliwości. Więcej…

Mocny głos lub duże jądra...

Biolodzy zauważyli interesującą zależność w fizycznej budowie małp szeroko rozpowszechnionych w krajach Ameryki środkowej oraz południowej zwanych wyjcami. Gatunek ten to jedne z najgłośniejszych zwierząt świata. Więcej…
Co z przyszłością e-commerce

E-commerce jest gałęzią rynku, która nieustannie ulega zmianom jak również dopasowuje do nowych technologii i kształtujących się w porównaniu z tym, co działo się wcześniej. Zaangażowanie nowatorskich technologii a także translokacja ścieżek zakupów faktycznie w ponad 70% do internetu kategorycznie odmienił sektor. Najistotniejszą tematyką okazała się konkurencyjność jak również sposób podtrzymania lojalności użytkowników. Mimo, że ostatnio mówi się o pewnej stagnacji w rozwoju e-commerce, ilość sklepów internetowych i aplikacji nadal wzrasta. Oczekiwania klientów jednak stale się przekształcają, mają przecież jedyną fundamentalną wskazówkę, jaka została przewodnią bazą wszelkich innowacyjnych trendów. Mowa jest o optymalnym uproszczeniu gałęzi handlu online. Konsumenci selekcjonują nadzwyczajnie proste, bezpieczne oraz szybkie zakupy. Z tego artykułu dowiesz się o kilku parę najpopularniejszych nurtów, które ustalają dynamikę rozwoju gałęzi e-commerce.

Handel mobilny

Wykorzystanie smartfonów w e-handlu, czyli m-commerce, to czynności kupowania i sprzedaży towarów i usług przy użyciu aplikacji dedykowanych i adresowanych bezpośrednio do odbiorców korzystających z urządzeń mobilnych tj. smarfony, laptopy. W związku z tym, że wzrastające stosowanie urządzeń mobilnych ażeby osiągnąć wejście do sieci, m-commerce okazał się jednym z kluczowych faktorów e-commerce. Firmy e-commerce dopasowują się do tego nurtu, udoskonalając swoje strony www dla urządzeń mobilnych i rozwijając aplikacje mobilne dla swoich klientów. Ostatnimi czasy zadziwiająco energicznie narasta procentowy udział osób w podeszłym wieku. Ta grupa docelowa ma kolosalne możliwości - seniorzy coraz chętniej używają ze smartfonów, a dodatkowo wykazują bardziej lojalne postawy.

Mozliwości personalizacji

Personalizacja jest procesem dostosowywania towarów oraz usług do rzeczywistych potrzeb i preferencji indywidualnych użytkowników. Za pomocą szerokiej ilości danych pozyskiwanych poprzez komunikowanie się z odbiorcami, przedsiębiorstwa e-commerce są w stanie wykorzystać te informacje do zbudowania spersonalizowanych rekomendacji i zapewnienia pożądanych doświadczeń swoim odbiorcom. Personalizacja ułatwia stworzenie bardziej wydajnego połączenia pomiędzy firmami, a ich klientami, uzyskując większą lojalność i wyższą sprzedaż. Głównym składnikiem jednakże dzisiejszego e-commerce jest problem kumulowania i przetwarzania danych. Okazuje się, że wyznacznikiem skuteczności tego rodzaju branży jest utrzymanie odpowiedniego poziomu prywatności, przy równoległym usiłowaniu sformowania skutecznego kanału łączności z użytkownikiem opierając się na wiedzy o jego oczekiwaniach, kategoriach a także poziomu zaangażowania.

Sztuczna inteligencja, algorytmy oraz automatyzacja w sektorze handlu w internecie

AI i uczenie maszynowe pobudzają znaczną siłę napędową rozwoju branży e-commerce. Odkrywcze technologie zapewniają automatyzację wielu procesów, uwzględniając między innymi rekomendację produktów, obsługę klienta i kierowanie łańcuchem dostaw. Za pomocą algorytmów do analizy danych klientów, firmy e-commerce mają okazję zapewniania bardziej stosownych i spersonalizowanych odczuć swoim odbiorcom. Można śmiało powiedzieć, że marketing automation stanowi przyszłość handlu. zastosowanie nowatorskich technologii w gałęzi e-commerce więc jest fundamentalnym determinantem sukcesu branży.

E commerce na FB i IG

Handel społecznościowy związek mediów społecznościowych i e-commerce. Przez wzgląd na coraz większe używanie mediów społecznościowych, firmy e-commerce dzisiaj są w stanie sprzedawać produkty wprost za sprawą platform takich jak Facebook i Instagram. Ów kierunek pozwala firmom dojść do nowych klientów i zużyć siłę mediów społecznościowych do powiększenia sprzedaży. Handel społecznościowy gwarantuje również bardziej elastyczne wrażenie zakupowe dla odbiorców, którzy mogą kupować towary bez wychodzenia ze swojego profilu na mediach społecznościowych.

Sektor handlu w internecie poprawia się w prędkim tempie a także dopasowuje do niestałych preferencji odbiorców. Handel mobilny, personalizacja, systemy Inteligentne i algorytmy, handel społecznościowy to tylko niektóre z nurtów, które zostały nadrzędnymi wyznacznikami prądów w ostatnim okresie. Firmy e-commerce muszą dopasować swoje strategie do tych uwarunkowań, ażeby doścignąć rosnącym wymaganiom odbiorców. Jednocześnie należałoby pamiętać, że e-commerce to rynek nieustająco się rozwijająca, a innowacyjne trendy i technologie twardo determinują tak samo sam sektor, jak i zachowania odbiorców. W takim razie przedsiębiorstwa e-commerce powinny być elastyczne a także gotowe na przeprowadzenie transformacji w swojej strategii biznesowej, iżby dorównać preferencjom odbiorców oraz rywalizować z pozostałymi graczami w branży.

Polecamy także:

Zarabianie w internecie - Czy na pewno takie trudne?

Dla większości ludzi zarabianie oznacza długie przesiadywanie w pracy po godzinach, ciężką pracę fizyczną na budowie, lub po prostu nudną pracę w korporacji. Więcej…

Czy pęknietą szybę samochodową trzeba od razu wymienić?

Małe pęknięcie na szybie samochodowej może wyglądać nieszkodliwie, jednak to tylko pozory. Niestety kierowcy mają często tendencję do bagatelizowania takich sytuacji. Tłumaczą sami przed sobą: „To tylko mała rysa i nie warto nic z tym zrobić” albo „To tylko zbędny koszt i fatyga”. Więcej…

Wyczuwanie pola magnetycznego

Zdaniem niektórych uczonych, istota ludzka ma naturalną umiejętność wyczuwania magnetycznego pola. Zdolności tej przyznano nazwę magnetorecepcja. Więcej…

Intralipoterapia - co to takiego?

Zadowolenie z własnego wyglądu skutecznie poprawia nasze ogólne samopoczucie, pewność siebie i poczucie własnej wartości. To z kolei skutecznie poprawia jakość naszego życia praktycznie na każdej jego płaszczyźnie. Marzymy o płaskim brzuchu, gładkiej i jędrnej skórze, biodrach i udach bez grama zbędnego tłuszczu, niestety czasami dieta i ćwiczenia nie pomagają. Odpowiedzią na problem tego typu może być poddanie się zabiegowi intralipoterapii - w jaki sposób oddziałuje na nasz organizm i na czym polega? Więcej…

Infoboxy - interaktywna informacja

W ogromie informacji, jakie docierają do nas każdego dnia, trudno jest skupić uwagę odbiorcy na dłużej i zainteresować go wybranym przekazem. Aby zaangażować potencjalnego Klienta w dialog, trzeba stosować coraz to nowe rozwiązania, a co istotne wykorzystywać je tam, gdzie będą miały bliski kontakt z odbiorcą. Interaktywnym i atrakcyjnym narzędziem cyfrowej komunikacji są infoboxy, które łączą w sobie intuicyjność użytkowania oraz nowoczesną formę przekazu informacji. Więcej…