Nie ma chyba osoby, która mogłaby powiedzieć z czystym umieniem, że nie lubi dostawać prezentów.. Niektórzy jednak od dostawania jeszcze bardziej lubią obdarowywać prezentami. Warto zastanowić się po co właściwie przywiązujemy wagę do zapakowywania prezentów? Otóż od zarania dziejów ludzie w taki czy inny sposób owijali podarki dla innych. Taki element wprowadza dodatkową nutkę tajemnicy i ekscytacji, a poza tym stanowi niewątpliwie walor estetyczny przy wręczaniu prezentu.
Korzyści z opakowywania prezentów:
- estetyka – nie można się nie zgodzić, że opakowany podarunek wygląda znacznie lepiej niż „goły” prezent. Piękne opakowanie cieszy oczy i przyciąga uwagę,
- zaskoczenie – opakowując prezent zyskujemy możliwość zaskoczenia osoby obdarowywanej co nie ma miejsca w przypadku kiedy od razu widzi ona co takiego dostała,
- dodatkowa frajda – rozpakowywanie prezentów to dobra zabawa, część tradycji i moment trzymający w napięciu nim dowiemy się co takie zostało ukryte w opakowaniu,
- szacunek dla obdarowywanego – poprzez zapakowanie prezentu okazujemy również swój szacunek dla osoby obdarowanej. W zapakowanie prezentu wkładamy bowiem swój czas, energię i starania, nie idziemy wówczas na łatwiznę wręczając nieopakowany prezent.
Na rynku dostępnych jest wiele rodzajów torebek prezentowych, ozdobnych wstążek czy kokard, a także przeróżnych papierów i celofanów do pakowania upominków. Jeśli jednak naprawdę chcemy osiągnąć tak zwany efekt „wow” zdecydowanie powinniśmy zastanowić się nad czymś zupełnie unikatowym i niepowtarzalnym. Papier z własnym nadrukiem z pewnością sprawi, że zapakowany podarunek oczaruje odbiorcę. Zbliża się ważne święto, rocznica czy jubileusz? Pomyśl o papierze z własnym motto, znaczącym napisem czy datą i zaskocz swoich najbliższych. Papier z nadrukiem to świetna opcja nie tylko dla osób prywatnych ale także dla firm, które mogą zastosować taki papier z nadrukiem jako wypełniacz do przesyłek wzmacniając jednocześnie swoją markę i czyniąc ją zdecydowanie bardziej prestiżową.