Najciekawsze artykuły
   W Naszym serwisie

Redakcja

Siła-wiedzy

ul. Bursztynowa 31
20-576 Lublin

tel: 606 281 023
tel: 81 473 2011

email: kontakt@sitte.pl

Partnerzy:

banner cpi

Aktualności

Co to są samochody hybrydowe?

W świetle powyższych wyjaśnień są to auta, które zostały wyposażone zarówno w napęd spalinowy, jak i elektryczny. To absolutnie nowatorskie rozwiązanie, ponieważ tego typu samochody mogą jeździć nie tylko za pomocą silnika spalinowego, lecz także elektrycznego. Istnieje ponadto możliwość całkowitego wyłączenia silnika spalinowego i jeżdżenia wyłącznie na napędzie elektrycznym. Więcej…

Prawo i normy: co umieścić na etykiecie produktu spożywczego?

Etykieta to ważny element każdego produktu. W przypadku branży spożywczej pełni ona szczególnie istotną rolę. Wymogi co do informacji umieszczonych na etykietach stanowią nie tylko przedmiot prawa polskiego, ale również tego stanowionego przez Unię Europejską. Co zatem należy umieścić na etykiecie produktów spożywczych? Więcej…

Nowe technologie zmieniają reguły gry w gastronomii

Nowoczesne rozwiązania odmieniają branżę gastronomiczną, adaptując model, w który lokale gastronomiczne usługują konsumentom i administrują swoim interesem. Kody QR, sklepiki samoobsługowe, bądź użycie AI są coraz w wyższym stopniu powszechne, modernizując nie jedynie przeżycia konsumenta, lecz również systemy działania w restauracjach. Więcej…

Transport a logistyka – jakie są między nimi różnice?

Transport, spedycja i logistyka to pojęcia często mylone. Czym różnią się ich zakresy i w jaki sposób są one ze sobą powiązane? O tym w poniższym artykule. Więcej…

Agencja nieruchomości Warszawa Praga Południe i szybka sprzedaż mieszkania

Sprzedaż mieszkania może być trudnym i skomplikowanym procesem. Właściciele nieruchomości często napotykają wiele wyzwań i trudności podczas próby sprzedaży swojego mieszkania. Dlatego coraz więcej osób decyduje się skorzystać z pomocy agencji nieruchomości. W tym artykule omówimy, jak agencja nieruchomości Warszawa Praga Południe może pomóc w szybkiej sprzedaży mieszkania. Więcej…
Koszt wykonania nadruku reklamowego. Od czego zależy?

drukarnia 01

Jeśli chcemy stworzyć nadruki reklamowe na określoną partię przedmiotów, musimy wiedzieć, że koszt zamówienia będzie zależał od kilku czynników. Różne materiały wpłyną na technikę nadruku, a ta może mieć inne ceny. Także większa ilość zużytych kolorów spowoduje podwyższenie kwoty do zapłaty. Dużym ułatwieniem są kalkulatory wydruków, dzięki którym możemy poznać szacunkową wartość określonego zamówienia. Oblicza się ją w oparciu o ilość sztuk i wielkość wydruku.

Różne sposoby i techniki druku

Koszty nadruku zależne są od różnych czynników. Cena może być inna w zależności od techniki nadruku, a ta z kolei ustalana jest w oparciu o kilka kryteriów. Wybór odpowiedniego sposobu wynika z materiału, na który chcemy nanieść grafikę, poziomu skomplikowania grafiki, dostępności miejsca, w którym ma się ona znaleźć, a także efektu, który chcemy uzyskać. Inne będzie drukowanie na tekstyliach, a inne na gadżetach. Nadruk na środku koszulki wymaga także innej techniki niż zadrukowanie kołnierza czy czapki z daszkiem. Dlatego też na koszty może wpłynąć rodzaj przedmiotu, który chcemy zadrukować, a także liczba użytych w zamówieniu kolorów

Na ostateczną cenę wpływa ilość przedmiotów

Jeśli wiemy już, jaka rzecz nas interesuje i jaką grafikę chcemy na nią nanieść, należy ustalić całkowitą ilość przedmiotów. Zazwyczaj ma ona wpływ na ostateczną cenę zamówienia, bowiem nie jest liczona od jednej sztuki. Im większa będzie ilość tym mniejsza cena jednostkowa. Jak tłumaczy specjalista z agencji Studio Siedem w Krakowie: "W przypadku małych nadruków na koszulkach, dwadzieścia sztuk w jednym kolorze będzie kosztowało 135,30 zł brutto. Natomiast pięćdziesiąt sztuk tych koszulek z nadrukami w dwóch kolorach wyniesie 198,80 zł brutto".

Jak obliczyć wartość przed złożeniem zamówienia?

Szczegółową cenę za całe zamówienie zazwyczaj można otrzymać dopiero po realizacji projektu. Rodzi to jednak wątpliwości u osób zamawiających. Dlatego niektóre firmy stosują kalkulatory wydruków reklamowych, na których szacunkowo wylicza się wartość zamówienia, które chcemy złożyć. Kalkulację możemy przeprowadzić m.in. dla małych i dużych nadruków na tekstyliach, tłoczenia na produktach, nadruków na gadżetach poręcznych i nieporęcznych o różnej wielkości, grawerach na przedmiotach z różnych materiałów czy nadrukach na kalendarzach. Obliczona cena będzie miała charakter orientacyjny, jednak nie powinna znacząco różnić się od realnej wyceny zamówienia.

Polecamy także:

Serce z pudełka

Chirurdzy z Cambrige w Wielkiej Brytanii jako pierwsi w Europie dokonali operacji przeszczepu tak zwanego martwego serca. Technika ta istotnie podwyższa dostępność organów dla pacjentów, którzy na nie oczekują.  Więcej…

Nowoczesny outdoor - telebimy reklamowe

Nie tylko sama informacja, ale przede wszystkim sposób jej przedstawienia mają wpływ na zapamiętanie przekazu przez odbiorcę. Atrakcyjne wizualnie treści, które mają nakłonić do zakupu, znacznie łatwiej zostają dostrzeżone. Do takiej nowoczesnej formy komunikacji reklamowej zaliczyć można telebimy LED. Więcej…

Stan bieżnika opony a zjawisko akwaplanacji

Z akwaplanacją, inaczej aquaplaningiem mamy do czynienia, kiedy na mokrej nawierzchni opona traci przyczepność do podłoża, wskutek czego niemożliwe staje się sterowanie samochodem. To zjawisko często występuje latem podczas intensywnych opadów deszczu. Jest bardzo niebezpieczne dlatego kierowca powienien wiedzieć, jak zminimalizować ryzyko takiego poślizgu. Więcej…

5 października 2017 - Siła-wiedzy.pl zaprasza na:

Seminarium "ZARZĄDZANIE SZKOLNĄ INFRASTRUKTURĄ TELEINFORMATYCZNĄ. STANDARDY CYBERBEZPIECZEŃSTWA OBOWIĄZUJĄCE OD 2017 R." Warszawa, 5 października 2017 r. Więcej…

Systemy RFID w logistyce i ich zastosowanie

Logistyka to skomplikowany i złożony proces, na który składa się planowanie, realizowanie oraz kontrolowanie sprawnego przepływu materiałów, surowców oraz informacji z punktu pochodzenia do punktu konsumpcji. Celem efektywnie prowadzonej logistyki w firmie jest zaspokojenie wymagań klienta końcowego. Więcej…